"A képzelőerő mindennek az alapja. Ez az, ami bepillantást enged a jövőbe"
Mágiaágak
Szintek: Ylorban 5 szint van(lásdt lent). Mindenki alap szintről kezd =) A szintemelések úgy fognak történni hogy figyelni fogjuk ki mennyire aktív és ha elég aktívan kiveszitek a részetek a játékból akkor léptek szintet=)Nézzük ki mennyi hozzászólást ír és minden 10. hozzászólás után kaptok a karakterlapotok aljára egy X-et ha 5 X összegyűlik akkor léptek szintet.A felsőbb szintek magába foglalják az alsóbb szintek varázslatait is.
Energiafogyasztás:
Alap szintű varázslatok:5 energia(Elmondási idő 2 mp)
Haladó varázslatok:10 energia(Elmondási idő 5 mp)
Tapasztalt szintű varázslatok:20 energia(Elmondási idő 10 mp)
Mester szintű varázslatok:40 energia(Elmondási idő 20 mp)
Nagymester szintű varázslatok:50 energia(Elmondási idő 30 mp)
Mágia érzékelés: Minden Mágiahasználó képes érzékelni 5 méter sugarú körben maga körül a mágiát amennyiben 5 energiapontot felhasznál. Pontosan megfogja tudni határozni a mágiát használót, esetlegesen a mágikus tárgyat amit érzékel ezen a zónán belül.
1. Alap
2. Haladó
3. Tapasztalt
4. Mester
5. Nagymester
Tűzmágia:
Alap szint: -Tűzgyújtás:(Képes a varázsló tenyerében elférő lángot gyújtani amely ha akarja felgyújtja a közelében levő dolgokat) -Tűznyíl:(Képes a megteremtett tüzet elhajítani max.30 méter távolságba)
-Fém Izzitás: (A varázsló képes egy kiválasztott célpont fegyverét felforrósítani hogy azzal ne legyen képes harcolni)
Haladó szint: -Tűzfal:(A varázsló 10 méteres sugarú körben, 3 méter széles és 2 méter magas tűzfalat képes teremteni amely 1 percig ég) -Tűzteleportálás:(A varázsló képes a megteremtett tüzet látótéren belül bárhova el teleportálni)
- Kémtűz:( a varázsló képes bármilyen tőle 500 méter távolságban lévő tűzből kitekinteni és azon keresztül látni. hatóidő 1perc
Tapasztalt szint: -Tűzeső:(Képes 20 méter sugarú körben egy 5 méter átmérőjű tűzesőt csinálni amely 1 percig esik) -Tűzgolyó :(1 méter átmérőjű tűzgolyót képes 30 méterre ellőni)
- Tűzkapu: (a varázsló képes 10km-er sugarú körben egyik tűzböl a másikba utazni ,közben ő és ruhája nem sebződik. a tűz minimum tábortűz nagyságú kell hogy legyen.
Mester szint: -Tűzalak:(A varázsló testét lángok borítják be, így amihez hozzáér lángra gyullad.Tűzzel nem lehet sebezni.És a fegyverek közül csak a mágikusak hatnak.(2 percig) -Izzó tekintet:( Amit a varázsló tekintetével meg akar gyújtani meggyullad, és még a fémek is folyóssá válnak)
Nagymester szint: -Tűzvihar:(A varázsló egy 30 m sugarú körben 10 átmérőjű tűzvihart tud csinálni ami 5 percig tombol mindent porig égetve) -Phoenix idézése:(A varásló megidéz egy Phoenix-et amely segítségére van. Amihez hozzáér lángra lobban. A varázsló parancsainak 10 percig engedelmeskedik majd elenyészik. A varázsló és a madár között telepatikus kapcsolat van)
Vízmágia: Alap szint: -Fagyasztás:(5 liter víznek megfelelő folyadékot tud lefagyasztani de hűtésre is alkalmas) Jégtüskék:(5 darab 5 centi hosszúságú tüske repül ki a varázsló ujjaiból melyek megsebzik az ellenfelét)
-Vízfakasztás: (a varázsló képes bármilyen természeti tárgyból 5 liter ivásra alkalmas vizet teremteni) Haladó szint: -Vízlégzés:(A varázsló 10 percig képes víz alatt lélegezni) -Jégfal:(A varázsló 10 méteres sugarú körben, 3 méter széles és 2 méter magas jégfalat képes teremteni amely 1 perc után elolvad)
-Vízfátyol:(A Varázsló egy kiválasztott célpontra rávarázsolja a vízfátylat akinek innentől a támadása 50% eséllyel hatástalan lesz. Hatóidő 30másodperc. Tapasztalt szint: -Jégeső:(Képes 20 méter sugarú körben egy 5 méter átmérőjű jégesőt csinálni tyúktojás méretű jégdarabokkal amely 1 percig esik) -Fagyasztás(ember):(A célpont lábai odafagynak a talajhoz és 2 percig nem tud elmozdulni) -Örvény: (A Varázsló 30méter sugarú körben kijelöl egy 3 méter átmérőjű pontot amiben varázslatok megszakadnak a célzás lehetetlen.)
Mester szint: -Jégaura:(A varázslót 5 percen keresztül 10 cm vastag jégpáncél fedi így csak tűzmágiával és mágikus fegyverrel lehet sebezni) -Jégdárdák:(A varázsló körül 5 méter átmérőjű körben 15 egyenként 1,5 méter magas jégdárda ugrik ki.10 percig elmondás után egyszer bármikor aktiválható gondolattal)
Nagymester szint: -Jégelementál:( A jégelementál mindkét karjából képes 1 méter hosszúságú jégdárdát kilőni.Mindkét karjából csak egyszer egyszer.Az elementál rohanó ember sebességével képes mozpgni.Amihez hozzáér jégsebzést kap.10 percig engedelmeskedik a varázslónak utána elolvad.A varázsló és az elementál között telepatikus kapcsolat van) -Szökőár:(Minimum patak szükséges hozzá ami a varázsló mellett kell hogy legyen.A patakból egy 5 méter széles és 3 méter magas vízfalat képes emelni ami maga előtt elsöpör mindent.Amennyiben folyó tó,vagy tenger közelében van úgy képes egy 20 méter széles 15 m magas vízfalat előállítani ami előtte van azt elpusztítja)
Fénymágia/VillámMágia: Alap szint: -Fény teremtése:(A varázsló keze elkezd egy fákja fényének megfelő erősségel világítani) -Vakság okozás:( A célpont szeme előtt fényes szikrák robban 10 mp-ig megvakul)
-Tárgyalkotás: (a varázsló képes bármilyen tenyerében elférő tárgy képének megalkotására,ami 5 percig ilyen formában látható lesz.)
Haladó szint: -Láthatatlanság:(A varázsló két pecig láthatatlan)
-Ködalak:(A varázsló alakjának kontúrjai elhalványodnak,mozgása légiessé válik ez 5 percig hat)
-Villámcsapás:(A kijelölt célpont feje felett megjelenik egy villám és lecsap. A célpont elesik és életerejének 1/5-ét elveszíti. amennyiben fémvért volt rajta eszméletét veszti és életének további1/5-ét elvesziti.
Tapasztalt szint: -Bűvharc:(Egy hasonmás jelenik meg a varázsló mellet, ez a hasonmás ugyan az csinálja mint a varázsló, az ellenfél megzavarására jó 5 percig tart) -Bebörtönzés: (A varázsló képes a kijelölt célpontot, nyers energiaketrecbe zárni 20percre, aki megprobál kilépni a ketrecből eszméletét és életerejének 1/5-ét elveszíti)
-Tárgyak eltüntetése: (a varázsló képes 20 méter sugarú körben minden tárgyat eltüntetni,képes egy szobában az összes tárgy , illetve képes egy erdőben az összes fűszálnál nagyobb tárgy eltüntetésére.
Hatóidő 1 óra . koncentrációt később nem igényel a hatóidő lejártáig így marad.) Mester szint: -Fantom:(A varázsló mellett 2 hasonmás jelenik, ezek önálló mozdulatokat tesznek és a harcban megtévesztik az ellenfelet de sebezni nem tudnak ez 5 percig hat) -Alakváltás:(Csak humanoid alakot képes leutánozni.De a hangját nem.10 percig hat.)
Nagymester szint: -Fantom sereg:( A varázsló képes több ezer fős sereg megteremtésére amíg a célpont közvetlen közelébe nem érnek valóságosnak tűnek.A célponttól 10 méterre elenyésznek.15 percig hat maximum) -Káosz:(A varázsló tőle maximum 30 méterre képes egy olyan 10 méter átmérőjű gömböt teremteni amiben a bentlévők elvesztik az irányérzéküket a tárgyak elmosódnak hullámoznikezdenek,fénysugarak cikáznak körbe és szikrák robbannak.Ez csak illúzió a bennt lévők érzik csak valóságosnak.5 percig hat.)
Szél/Hangmágia:
Alap szint: -Lökéshullám:(Képes a célpontot kibillenteni az egyensúlyából így támadása megszakad, amennyiben nem számít rá akkor elesik) -Csend:(A varázsló körül három méteres körzetben mágikus csend keletkezik így a körben lévő zajok nem hallatszanak és varázsolni sem tudnak a körön belül)
-Zajkeltés:( A varázsló képes bármilyen általa ismert zaj keltésére tőle max 50méteres távban.)
Haladó szint: -Hamis beszéd:(Képes a 20 méteren belüli célpont helyett beszélni ez azzal jár hogy az áldozat hangja helyett a varázsló hangja hallatszik a célpont szájából. A célpont artikulációja nem változik meg és hallja a saját és a varázsló hangját is. Akihez a célpont beszél az csak a varázsló hangját hallja) -Hangcsapás:(A varázsló előtt 10 méterig minden üvegtárgy összetörik az előtte lévők fülűkhöz kapnak, összegörnyednek, és két percre megsüketülnek.) -Hangutánzás:(A varázsló képes bárki általa valaha hallott személy hangján megszólalni. Hatóidő 2perc
Tapasztalt szint: -Távoli üzenet:(A varázsló képes egy általa ismert személynek gondolatban egy 2 perces üzenetet küldeni bármilyen távolságba) -Szélvihar:(Egy 20 méter sugarú körben képes egy 5 méter átmérőjű gömbben mindenkit ledönteni a lábáról. Majd felállni is nehézkes nemhogy harcolni.Ez egy percig tart)
- Szélfutta Cipők:(A varázsló képes 2 percen keresztül egy rohanó ló sebességével szaladni, varázslat lejárta után 2 percig csak sétálni képes.)
Mester szint: -Repülés:(A varázsló képes a levegőbe emelkedni és 2 percig egy rohanó ember sebességével közlekedni) -Teleportáció:(100 méteren belül minden olyan helyre el tud teleportálni amit lát)
Nagymester szint: -Tornádó:(30 méteren belül a varázsló egy 2 méter átmérőjű tölcsért tud létrehozni melyet a gondolataival irányít, és egy rohanó ember sebességével képes mozgatni. Minden ami a tölcsérbe belekerül azt felszippantja és 20-30 méter repülés után összetörve a földön landol) -Homokvihar:(Képes a varázsló maga elé egy 5 méter széles és 4 méter magas homokhullámot gerjeszteni amely 30 méteres távolságig mindent elsöpör az útjából)
Természet/Földmágia:
Alap szint: -Élelemteremtés:(A varázsló képes olyan étkeket teremteni amelyből 4 személynek bőséges étkezést biztosít) -Gyógyítás:(A varázsló tapasztalati szintjével egyenes arányban növekszik a hatása. Míg első szinten kissebb felületi sérülések azonnali gyógyulását lehet vele előídézni, úgy nagymesterszinten tízszeres energiafelhasználással akár halálos sebet is begyógyít
5ep-ért 1 ép gyógyitható, energiapont duplázással a gyógyitás erőssége is duplázodik.)
-Veszély érzékelése:(A varázsló képes érzékelni hogy a környezetében veszély fenyegeti e, ennek pontos helyét és nagyságát meghatározni nem képes. Pl:Ha belépek ezen az ajtón akkor veszélyben leszek . KM: nagyon rossz érzéseid támadnak mintha az ajtó túloldalán leselkedne rád valaki)
Haladó szint: -Köd idézése:(A varázsló 15 m átmérőjű gömbben sűrű ködöt tud idézni maga köré amely 5 percig egyben marad majd szép lassan felszakadozik és feloszlik.A ködben célzó illetve dobó fegyver használata nem lehetséges)
-Kőbör: ( A varázsló arcvonásai szinte megkövülnek bőre szürkéssé válik,hatóideje alatt csak sétálni képes, viszont a fizikai sebzések 60%-át elnyeli. Hatóidő 5perc)
-Állati Kémek:(a varázsló képes az általa látott állat szemével látni és érzékszerveivel érezni,Befolyásolni mozgásukat nem képes. Amennyiben az állat megsérül akkor a varázsló fájdalomtól összegörnyed, ha az állat elpusztul a varázsló elveszíti eszméletét. Hatóidő 5 perc
Tapasztalt szint -Kődárdák:(A varázsló 3 darab egyenként fél méter hosszúságú kődárda elhajítására képes 30 méteren belül bárhová.) -Engedelmesség (állatok):(A varázsló látótávolságán belül maximum 5 állatot bírhat engedelmességre akik 5 percig minden parancsának engedelmeskednek.)
-Földmozgás:(a varázsló képes 30 méter sugarú körben 5 méter átméröjű területen földmozgást előidézni, Mindenki a területen elesik, támadások,varázslatok megszakadnak. Hatóidő 2 perc.) Mester szint: -Meteor Zápor:(A varázsló egy 30 m sugarú körben 10 m átmérőjű meteorzáport tud csinálni ami 5 percig tombol melyben 5 másodpercenként ökölnyi nagyságú meteor csap le véletlen szerű helyre) -Iszaptenger:(A varázsló 30 méter sugarú körben bárhol kijelölhet egy 5 méter átmérűjű helyet ahol egy 3 méter mély iszaptenger keletkezik. Bárki vagy bármi ami belelép vagy belekerül azonnal elsüllyed)
Nagymester szint: -Földrengés:(30 méter sugarú körben egy 10 méter átmérőjű helyre képes földrengést gerjeszteni amelyben még a legszilárdabb épületek is összedőlnek, néhány helyen felhasad a föld) -Vadak szólítása:( 3 km sugarú körben lévő összes vad megjelenik varázsló közelében és 10 percig engedelmeskedik minden parancsának majd szétszélednek)
Fekete mágia:
Alap szint: -Fájdalom:(A varázsló képes a látható célpontok egyikének olyan fájdalmat okozni amitől az összegörnyed,támadása koncentrációja megszakad) -Méregfelismerés:(30 méteres sugarú körben felismeri a mérgezett tárgyakat,ételeket,fegyvereket)
- Méregátadás :(a varázsló képes a kijelölt célpontnak átadni azt a mérget ami éppen őt emészti) Haladó szint: -Életerő szívás:(Képes a kiválasztott célpont életerejét elszívni(maximum a negyedét)) -Savteremtés:(Képes a varázsló egy pohárnyi savat teremteni vizböl , borbol, és szinte bármilyen folyadékból 2 percig marad ilyen állapotban utánna eredeti formáját veszi fel ujra. )
-Izomsorvasztás:(a varázsló képes a kijelölt célpont izmaiból az erőt eltüntetni, a kijelölt célpont a varázslat hatóideje alatt maximum sétálni képes , nagyobb erőkifejtésre igy fegyverrel való támadásra képtelen.) Tapasztalt szint: -Szilánkokra robbantás:(A varázsló képes egy maximum 10 kg súlyú tárgyat szilánkokra robbantani amely nem acél keménységnél keményebb,nem hat a mágikus fegyverekre ill. tárgyakra) -Vérzés:(a varázsló képes a kijelölt célpontra rámutatva vérzést előidézni. A célpont orrán , száján, fülén keresztül elkezd folyni a vér, amennyiben seb is vanaz áldozaton ami nem gyógyult be teljesen az felszakad és újra kezd vérezni. 2perc hatóidő végére a célpont elveszíti eszméletét. Támadni varázsolni a hatóidő alatt, a célpont nem képes. -Savfelhő:(Képes a varázsló egy 3 méter átmérőjű savfelhőt idézni 30 méter sugarú körben oda ahova lát bárhová, amely képes,faajtó átmarására,emberrel érintkezve súlyos sérüléseket okoz.)
Mester szint: -Élőhalott idézés:(Max. 3 db élőhalott idézése amelyek negyed órán át segítik, harcértékeik egy 3-as szintű harcossal egyenértékűek.) -Enyészet:(A varázsló 30 m sugarú körben egy 10 méter átmérőjű gömböt teremt amely tíz percig van egyben és amiben minden elkezd rohadni,bomlani,gombák,baktériumok jelennek meg és minden tárgyat,és élő szövetet megtámadnak. Ha a körben ember is tartózkodik láthatólag semmi baja nem lesz de órák illetve napok múlva látható változások kezdenek el történni:Hajhullás,kelések,körömleesés.Mindez addig fokozódik míg mágiával meg nem gyógyítják vagy a célpont meg nem hal)
Nagymester szint: -Értelemmel felruházás:(Képes a varázsló maximum két élőholtat értelemmel felruházni így saját döntéseket tudnak, hozni mindaddig szolgálják urukat amíg el nem bomlanak) -Holtföld:(A varázsló képes egy 30 méter sugarú körön belül egy 5 méter átmérőjű kört holt földdé tenni ahol onnantól kezdve semmi nem nő és semmi féle mágia nem használható még a sajátja sem.)
Elme mágia
Alap szint: -Nyugalom/ingerültség:(A varázsló az általa látott célszemélyt meg tudja nyugtatni illetve ingerültté tudja tenni) -Némaság:(A varázsló az álltala látott célpontot 5 percre némává tudja tenni) -Bátorság/Félelem: a célpontt bátorság járja át és új erőre kapva veti be magát a csatába. ellenkező esetben a célpont a varázsló által kijelölt személytöl félni kezd és elkerüli még a vele lévő találkozást is. Hatóidő 2 perc
Haladó szint: -Kábaság:( A varázsló képes a kiválasztott célpontra kábaságot bocsájtani aki innetől kezdve nem képes koncentrálni(varázsoni sem), a célzó és közelharci fegyverekkel történő támadások hatása a felére csökken) -Észlelhetetlenség:(A varázsló 5 percig észlelhetetlen lesz. Akin hatásos a mágia az 5 percig nem észleli,tehát bármit megtehet,de fizikai kontaktusba nem léphet senkivel) -Láthatatlanság észlelése: A varázsló körül 5 méteres kören minden láthatatlan lény aki alapvető gondolkodásra képes a varázsló által láthatóvá és érzékelhetővé válik. Csak a varázsló látja őket senki más a környezetében.
Tapasztalt szint: -Sugallat:(A varázsló képes az általa látott célszemélyt egy feladat elvégzésére rávenni, amit a célpont a legjobb tudása szerint meg akar oldani mintha saját maga akarta volna. Ha egy nap alatt nem sikerül végrehajtania másnap semmire nem fog emlékezni a feladatból) -Kémkedés:(A varázsló látótávolságon belül a kiválasztott célpont szemével és érzékszerveivel tud figyelni.Nézőpontot nem tud változtatni de 5 percig látja,hallja és érzi azt amit a célpont.Amennyiben a célpontot fizikai bántalom éri esetleg megölik amíg a varázslat tart akkor a célpont fájdalmát a varázsló is érzi,amennyiben meghalt, a varázsló elájul 10 percre) -Vágy /Undor: A célpont erős vágyat érez a varázsló átal kijelölt, személy vagy étel esetleg eszme iránt, mindent elkövet hogy az ővé legyen, kevében járjon, megszerezze vagy valora váltsa. Ezek ellenkező hatása is elérhető a varázslattal. 20 perc hatóidő.
Mester szint: -Amnézia:(A varázsló képes akár fél napnyi történés kitörölni a célpont agyából) -Gondolatolvasás:( A varázsló képes a célszemély gondolatait olvasni 10 percig)
Nagymester szint: -Akaratátvitel:(A varázsló képes a cálpontot irányítani 10 percig) -Orvgyilkos:(A varázsló gyilkolási vágyat ébreszt a célpontban egy bizonyos személy iránt amit a célpont legjobb tudása szerint megpróbál eltenni láb alól.A varázslat egy hétig tart ezután a célpont mindent elfelejt)
Boszorkánymágia:
Alap szint: -Levitálás:(A boszorkány képes felemelkedni 5 másodpercig egy arasznyira a talajtólés vízszintesen tud haladni lebegés közben.Ez segiti a közlekedést víz felett,csapdák felett stb..) -Csapdakeresés:(Hatótáv:5 láb=5 méter sugarú kör.
-Energiaigény:5 mp (csak mechanikus csapda)
-Energiaigény:10 mp (mechanikus és mágikus csapda)
-Energiaigény:20 mp (mechanikus,mágikus és lehetséges csapda) -Kigyóvarázs:(A karakter képes kötélre vagy bármilyen hosszú hajlékony tárgyra olyan bűbájt bocsájtani melynek hatására a tárgy 5 percig kígyóként fog viselkedni.)
Haladó szint: -Füstidézés:(A boszorkány képes pillanatok alatt egy 20 méter sugarú körben egy 5 láb átmérőjű gömbben füstöt idézni melynek hatására a fegyveresek 90%-ban célt tévesztenek. A füst akadályozza a látást is. Hatóideje 2 perc ezután a füst eloszlik) -Bűbáj:(A boszorkány képes megbájolni egy kiválasztott személyt akivel szemkontaktust létesít. A célpont innetől barátjaként,segítőjeként viselkedik 1 órán keresztül. A varázslat lejárta után a célszemély mindere emlékszik még arra is hogy megbájolták. A bűbáj megszakítható ha a boszorkány támadó mozdulatot tesz a megbájolt felé.) -Méreg semlegesítése:(Képes 30 méteres körzetben bármilyen mérget semlegesíteni.)
Tapasztalt szint: -Viszály:( A boszorkány képes egy társaságban viszályt szítani akik amennyivel a mágia hat rájuk, egymásnak ugranak.A varázslat 10 percig hat) -Igaz szó:(A célszemély akivel a boszorkány szemkontaktust tud teremteni 15 percig a boszorkány minden kérdésére igazat válaszol) -Villámszórás:(A boszorkány 10 újjhegyéből tűzvillámok pattannak ki melyek tűzsebzést okoznak(max. 12 láb sugarú kör=12 méter)Ha a célponton nincs páncél vagy bőrpáncél van rajta 3 életerő pontot veszít. Ha fémpáncél van a célpoton 6 életerő pontot veszít.) Mester szint: -Árnyékajtó:( A boszorkány a falra rajzolja egy ajtó körvonalát, felidézi azt a helyet ahova menni akar és mintha egy ajtón lépne át átlép oda. Csak olyan helyre mehet ahol előtte már járt) -Megbélyegzés:(Ha a boszorkány megcsókol valakit a varázslat elmondása után, azt a varázslat időtartalma alatt(2 nap) a boszorkány bármikor láthat érzékelhet,érezhet az érzékszerveivel)
Nagymester szint: -Rabszolgaság csókja:(Ha a boszorkány megcsókol valakit a varázslat elmondása után, egy napig a rabszolgájává válik és mindent amit a boszorkány parancsol megcsinál) -Átváltoztatás csókja:(Ha a boszorkány megcsókol valakit a varázslat elmondása után, az bármilyen élő állatá átalakul amivé a boszorkány akarja)