___уℓσя___ѕzєяєρנáтéк___
Idézet


" A képzelőerő mindennek az alapja. Ez az, ami bepillantást enged a jövőbe "


 

 

 
Mágiaágak

Szintek: Ylorban 5 szint van(lásdt lent). Mindenki alap szintről kezd =)
A szintemelések úgy fognak történni hogy figyelni fogjuk ki mennyire aktív és ha elég aktívan kiveszitek a részetek a játékból akkor léptek szintet=)Nézzük ki mennyi hozzászólást ír és minden 10. hozzászólás után kaptok a karakterlapotok aljára egy X-et ha 5 X összegyűlik akkor léptek szintet.A felsőbb szintek magába foglalják az alsóbb szintek varázslatait is.

Energiafogyasztás:
Alap szintű varázslatok:5 energia(Elmondási idő 2 mp)
Haladó varázslatok:10 energia(Elmondási idő 5 mp)
Tapasztalt szintű varázslatok:20 energia(Elmondási idő 10 mp)
Mester szintű varázslatok:40 energia(Elmondási idő 20 mp)
Nagymester szintű varázslatok:50 energia(Elmondási idő 30 mp)

Mágia érzékelés:
Minden Mágiahasználó képes érzékelni 5 méter sugarú körben maga körül a mágiát amennyiben 5 energiapontot felhasznál. Pontosan megfogja tudni határozni a mágiát használót, esetlegesen a mágikus tárgyat amit érzékel ezen a zónán belül.

1. Alap 
2. Haladó
3. Tapasztalt 

4. Mester 
5. Nagymester

Tűzmágia:

Alap szint:
-Tűzgyújtás:(Képes a varázsló tenyerében elférő lángot gyújtani amely ha akarja felgyújtja a közelében levő dolgokat)
-Tűznyíl:(Képes a megteremtett tüzet elhajítani max.30 méter távolságba)
-Fém Izzitás: (A varázsló képes egy kiválasztott célpont fegyverét felforrósítani hogy azzal ne legyen képes harcolni)

Haladó szint:
-Tűzfal:(A varázsló 10 méteres sugarú körben, 3 méter széles és 2 méter magas tűzfalat képes teremteni amely 1 percig ég)
-Tűzteleportálás:(A varázsló képes a megteremtett tüzet látótéren belül bárhova el teleportálni)
- Kémtűz:( a varázsló képes bármilyen tőle 500 méter távolságban lévő tűzből kitekinteni és azon keresztül látni. hatóidő 1perc

Tapasztalt szint:
-Tűzeső:(Képes 20 méter sugarú körben egy 5 méter átmérőjű tűzesőt csinálni amely 1 percig esik)
-Tűzgolyó :(1 méter átmérőjű tűzgolyót képes 30 méterre ellőni)
- Tűzkapu: (a varázsló képes 10km-er sugarú körben egyik tűzböl a másikba utazni ,közben ő és ruhája nem sebződik. a tűz minimum tábortűz nagyságú kell hogy legyen.


Mester szint:
-Tűzalak:(A varázsló testét lángok borítják be, így amihez hozzáér lángra gyullad.Tűzzel nem lehet sebezni.És a fegyverek közül csak a mágikusak hatnak.(2 percig)
-Izzó tekintet:( Amit a varázsló tekintetével meg akar gyújtani meggyullad, és még a fémek is folyóssá válnak)

Nagymester szint:
-Tűzvihar:(A varázsló egy 30 m sugarú körben 10 átmérőjű tűzvihart tud csinálni ami 5 percig tombol mindent porig égetve)
-Phoenix idézése:(A varásló megidéz egy Phoenix-et amely segítségére van. Amihez hozzáér lángra lobban. A varázsló parancsainak 10 percig engedelmeskedik majd elenyészik. A varázsló és a madár között telepatikus kapcsolat van)


Vízmágia:

Alap szint:
-Fagyasztás:(5 liter víznek megfelelő folyadékot tud lefagyasztani de hűtésre is alkalmas)
Jégtüskék:(5 darab 5 centi hosszúságú tüske repül ki a varázsló ujjaiból melyek megsebzik az ellenfelét)
-Vízfakasztás: (a varázsló képes bármilyen természeti tárgyból 5 liter ivásra alkalmas vizet teremteni)

Haladó szint:

-Vízlégzés:(A varázsló 10 percig képes víz alatt lélegezni)
-Jégfal:
(A varázsló 10 méteres sugarú körben, 3 méter széles és 2 méter magas jégfalat képes teremteni amely 1 perc után elolvad)
-Vízfátyol:(A Varázsló egy kiválasztott célpontra rávarázsolja a vízfátylat akinek innentől a támadása 50% eséllyel hatástalan lesz. Hatóidő 30másodperc.


Tapasztalt szint:
-Jégeső:
(Képes 20 méter sugarú körben egy 5 méter átmérőjű jégesőt csinálni tyúktojás méretű jégdarabokkal amely 1 percig esik)

-Fagyasztás(ember):(A célpont lábai odafagynak a talajhoz és 2 percig nem tud elmozdulni)
-Örvény: (A Varázsló 30méter sugarú körben kijelöl egy 3 méter átmérőjű pontot amiben varázslatok megszakadnak a célzás lehetetlen.)

Mester szint:
-Jégaura:(A varázslót 5 percen keresztül 10 cm vastag jégpáncél fedi így csak tűzmágiával és mágikus fegyverrel lehet sebezni)
-Jégdárdák:(A varázsló körül 5 méter átmérőjű körben 15 egyenként 1,5 méter magas jégdárda ugrik ki.10 percig elmondás után egyszer bármikor aktiválható gondolattal)

Nagymester szint:
-Jégelementál:( A jégelementál mindkét karjából képes 1 méter hosszúságú jégdárdát kilőni.Mindkét karjából csak egyszer egyszer.Az elementál rohanó ember sebességével képes mozpgni.Amihez hozzáér jégsebzést kap.10 percig engedelmeskedik a varázslónak utána elolvad.A varázsló és az elementál között telepatikus kapcsolat van)
-Szökőár:(Minimum patak szükséges hozzá ami a varázsló mellett kell hogy legyen.A patakból egy 5 méter széles és 3 méter magas vízfalat képes emelni ami maga előtt elsöpör mindent.Amennyiben folyó tó,vagy tenger közelében van úgy képes egy 20 méter széles  15 m magas vízfalat előállítani ami előtte van azt elpusztítja)


Fénymágia/VillámMágia:


Alap szint:
-Fény teremtése:(A varázsló keze elkezd egy fákja fényének megfelő erősségel világítani)
-Vakság okozás:( A célpont szeme előtt fényes szikrák robban 10 mp-ig megvakul)
-Tárgyalkotás: (a varázsló képes bármilyen tenyerében elférő tárgy képének megalkotására,ami 5 percig ilyen formában látható lesz.)

Haladó szint:
-Láthatatlanság:(A varázsló két pecig láthatatlan)
-Ködalak:
(A varázsló alakjának kontúrjai elhalványodnak,mozgása légiessé válik ez 5 percig hat)
-Villámcsapás:(A kijelölt célpont feje felett megjelenik egy villám és lecsap. A célpont elesik és életerejének 1/5-ét elveszíti. amennyiben fémvért volt rajta eszméletét veszti és életének további1/5-ét elvesziti.

Tapasztalt szint:
-Bűvharc:(Egy hasonmás jelenik meg a varázsló mellet, ez a hasonmás ugyan az csinálja mint a varázsló, az ellenfél megzavarására jó 5 percig tart)
-Bebörtönzés: (A varázsló képes a kijelölt célpontot, nyers energiaketrecbe zárni 20percre, aki megprobál kilépni a ketrecből eszméletét és életerejének 1/5-ét elveszíti)
-
Tárgyak eltüntetése: (a varázsló képes 20 méter sugarú körben minden tárgyat eltüntetni,képes egy szobában az összes tárgy , illetve képes egy erdőben az összes fűszálnál nagyobb tárgy eltüntetésére.
Hatóidő 1 óra . koncentrációt később nem igényel a hatóidő lejártáig így marad.)

Mester szint:
-Fantom:(A varázsló mellett 2 hasonmás jelenik, ezek önálló mozdulatokat tesznek és a harcban megtévesztik az ellenfelet de sebezni nem tudnak ez 5 percig hat)

-Alakváltás:(Csak humanoid alakot képes leutánozni.De a hangját nem.10 percig hat.)

Nagymester szint:
-Fantom sereg:( A varázsló képes több ezer fős sereg megteremtésére amíg a célpont közvetlen közelébe nem  érnek valóságosnak tűnek.A célponttól 10 méterre elenyésznek.15 percig hat maximum)
-Káosz:(A varázsló tőle maximum 30 méterre képes egy olyan 10 méter átmérőjű gömböt teremteni amiben a bentlévők elvesztik az irányérzéküket a tárgyak elmosódnak hullámoznikezdenek,fénysugarak cikáznak körbe és szikrák robbannak.Ez csak illúzió a bennt lévők érzik csak valóságosnak.5 percig hat.)

                   

Szél/Hangmágia:

Alap szint:
-Lökéshullám:(Képes a célpontot kibillenteni az egyensúlyából így támadása megszakad, amennyiben nem számít rá akkor elesik)
-Csend:(A varázsló körül három méteres körzetben mágikus csend keletkezik így a körben lévő zajok nem hallatszanak és varázsolni sem tudnak a körön belül)
-Zajkeltés:( A varázsló képes bármilyen általa ismert zaj keltésére tőle max 50méteres távban.)

Haladó szint:
-Hamis beszéd:(Képes a 20 méteren belüli  célpont helyett beszélni ez azzal jár hogy az áldozat hangja helyett a varázsló hangja hallatszik a célpont szájából. A célpont artikulációja nem változik meg és hallja a saját és a varázsló hangját is. Akihez a célpont beszél az csak a varázsló hangját hallja)
-Hangcsapás:(A varázsló előtt 10 méterig minden üvegtárgy összetörik az előtte lévők fülűkhöz kapnak, összegörnyednek, és két percre megsüketülnek.)
-Hangutánzás:(A varázsló képes bárki általa valaha hallott személy hangján megszólalni. Hatóidő 2perc

Tapasztalt szint:
-Távoli üzenet:
(A varázsló képes egy általa ismert személynek gondolatban egy 2 perces üzenetet küldeni bármilyen távolságba)
-Szélvihar:(Egy 20 méter sugarú körben képes egy 5 méter átmérőjű gömbben mindenkit ledönteni a lábáról. Majd felállni is nehézkes nemhogy harcolni.Ez egy percig tart)
- Szélfutta Cipők:(A varázsló képes 2 percen keresztül egy rohanó ló sebességével szaladni, varázslat lejárta után 2 percig csak sétálni képes.)

Mester szint:
-Repülés:
(A varázsló képes a levegőbe emelkedni és 2 percig egy rohanó ember sebességével közlekedni)
-Teleportáció:(100 méteren belül minden olyan helyre el tud teleportálni amit lát)

Nagymester szint:
-Tornádó:
(30 méteren belül a varázsló egy 2 méter átmérőjű tölcsért tud létrehozni melyet a gondolataival irányít, és egy rohanó ember sebességével képes mozgatni. Minden ami a tölcsérbe belekerül azt felszippantja és 20-30 méter repülés után összetörve a földön landol)
-Homokvihar:(Képes a varázsló maga elé egy 5 méter széles és 4 méter magas homokhullámot gerjeszteni amely 30 méteres távolságig mindent elsöpör az útjából)

Természet/Földmágia:

Alap szint:
-Élelemteremtés:(A varázsló képes olyan étkeket teremteni amelyből 4 személynek bőséges étkezést biztosít)
-Gyógyítás:(A varázsló tapasztalati szintjével egyenes arányban növekszik a hatása. Míg első szinten kissebb felületi sérülések azonnali gyógyulását lehet vele előídézni, úgy nagymesterszinten tízszeres energiafelhasználással akár halálos sebet is begyógyít
5ep-ért 1 ép gyógyitható, energiapont duplázással a gyógyitás erőssége is duplázodik.)
-Veszély érzékelése:(A varázsló képes érzékelni hogy a környezetében veszély fenyegeti e, ennek pontos helyét és nagyságát meghatározni nem képes. Pl:Ha belépek ezen az ajtón akkor veszélyben leszek . KM: nagyon rossz érzéseid támadnak mintha az ajtó túloldalán leselkedne rád valaki)

Haladó szint:

-Köd idézése:(A varázsló 15 m átmérőjű gömbben sűrű ködöt tud idézni maga köré amely 5 percig egyben marad majd szép lassan felszakadozik és feloszlik.A ködben célzó illetve dobó fegyver használata nem lehetséges)
-Kőbör: ( A varázsló arcvonásai szinte megkövülnek bőre szürkéssé válik,hatóideje alatt csak sétálni képes, viszont a fizikai sebzések 60%-át elnyeli. Hatóidő 5perc)
-Állati Kémek:(a varázsló képes az általa látott állat szemével látni és érzékszerveivel érezni,Befolyásolni mozgásukat nem képes. Amennyiben az állat megsérül akkor a varázsló fájdalomtól összegörnyed, ha az állat elpusztul a varázsló elveszíti eszméletét. Hatóidő 5 perc

Tapasztalt szint
-Kődárdák:(A varázsló 3 darab egyenként fél méter hosszúságú kődárda elhajítására képes 30 méteren belül bárhová.)
-Engedelmesség (állatok):(A varázsló látótávolságán belül maximum 5 állatot bírhat engedelmességre akik 5 percig minden parancsának engedelmeskednek.)
-Földmozgás:(a varázsló képes 30 méter sugarú körben 5 méter átméröjű területen földmozgást előidézni, Mindenki a területen elesik, támadások,varázslatok megszakadnak. Hatóidő 2 perc.)

Mester szint:
-Meteor Zápor:(A varázsló egy 30 m sugarú körben 10 m átmérőjű meteorzáport tud csinálni ami 5 percig tombol melyben 5 másodpercenként ökölnyi nagyságú meteor csap le véletlen szerű helyre)
-Iszaptenger:(A varázsló 30 méter sugarú körben bárhol kijelölhet egy 5 méter átmérűjű helyet ahol egy 3 méter mély iszaptenger keletkezik. Bárki vagy bármi ami belelép vagy belekerül azonnal elsüllyed)

Nagymester szint:
-Földrengés:(30 méter sugarú körben egy 10 méter átmérőjű helyre képes földrengést gerjeszteni amelyben még a legszilárdabb épületek is összedőlnek, néhány helyen felhasad a föld)
-Vadak szólítása:( 3 km sugarú körben lévő összes vad megjelenik varázsló közelében és 10 percig engedelmeskedik minden parancsának majd szétszélednek)

Fekete mágia:

Alap szint:
-Fájdalom:(A varázsló képes a látható célpontok egyikének olyan fájdalmat okozni amitől az összegörnyed,támadása koncentrációja megszakad)
-Méregfelismerés:(30 méteres sugarú körben felismeri a mérgezett tárgyakat,ételeket,fegyvereket)
- Méregátadás :(a varázsló képes a kijelölt célpontnak átadni azt a mérget ami éppen őt emészti)

Haladó szint:
-Életerő szívás:(Képes a kiválasztott célpont életerejét elszívni(maximum a negyedét))
-Savteremtés:(Képes a varázsló egy pohárnyi  savat teremteni vizböl , borbol, és szinte bármilyen folyadékból 2 percig marad ilyen állapotban utánna eredeti formáját veszi fel ujra. )
-Izomsorvasztás:(a varázsló képes a kijelölt célpont izmaiból az erőt eltüntetni, a kijelölt célpont a varázslat hatóideje alatt maximum sétálni képes , nagyobb erőkifejtésre igy fegyverrel való támadásra képtelen.)


Tapasztalt szint:
-Szilánkokra robbantás:(A varázsló képes egy maximum 10 kg súlyú tárgyat szilánkokra robbantani amely nem acél keménységnél keményebb,nem hat a mágikus fegyverekre ill. tárgyakra)
-Vérzés:(a varázsló képes a kijelölt célpontra rámutatva vérzést előidézni. A célpont orrán , száján, fülén keresztül elkezd folyni a vér, amennyiben seb is van  az áldozaton ami nem gyógyult be teljesen az felszakad és újra kezd vérezni. 2perc hatóidő végére a célpont elveszíti eszméletét. Támadni varázsolni a hatóidő alatt, a célpont nem képes.
-Savfelhő:(Képes a varázsló egy 3 méter átmérőjű savfelhőt idézni 30 méter sugarú körben oda ahova lát bárhová, amely képes,faajtó átmarására,emberrel érintkezve  súlyos sérüléseket okoz.)


 Mester szint:
-Élőhalott idézés:(Max. 3 db élőhalott idézése amelyek negyed órán át segítik, harcértékeik egy 3-as szintű harcossal egyenértékűek.)
-Enyészet:(A varázsló 30 m sugarú körben egy 10 méter átmérőjű gömböt teremt amely tíz percig van egyben és amiben minden elkezd rohadni,bomlani,gombák,baktériumok jelennek meg és minden tárgyat,és élő szövetet megtámadnak. Ha a körben ember is tartózkodik láthatólag semmi baja nem lesz de órák illetve napok múlva látható változások kezdenek el történni:Hajhullás,kelések,körömleesés.Mindez addig fokozódik míg mágiával meg nem gyógyítják vagy a célpont meg nem hal)


Nagymester szint:
-Értelemmel felruházás:
(Képes a varázsló maximum két élőholtat értelemmel felruházni így saját döntéseket tudnak, hozni mindaddig szolgálják urukat amíg el nem bomlanak)
-
Holtföld:(A varázsló képes egy 30 méter sugarú körön belül egy 5 méter átmérőjű kört holt földdé tenni ahol onnantól kezdve semmi nem nő és semmi féle mágia nem használható még a sajátja sem.)

Elme mágia


Alap szint:
-Nyugalom/ingerültség:(A varázsló az általa látott célszemélyt meg tudja nyugtatni illetve ingerültté tudja tenni)
-Némaság:(A varázsló az álltala látott célpontot 5 percre némává tudja tenni)

-Bátorság/Félelem: a célpontt bátorság járja át és új erőre kapva veti be magát a csatába. ellenkező esetben a célpont a varázsló által kijelölt személytöl félni kezd és elkerüli még a vele lévő találkozást is. Hatóidő  2 perc

Haladó szint:
-Kábaság:( A varázsló képes a kiválasztott célpontra kábaságot bocsájtani aki innetől kezdve nem képes koncentrálni(varázsoni sem), a célzó és közelharci fegyverekkel történő támadások hatása a felére csökken)
-Észlelhetetlenség:(A varázsló 5 percig észlelhetetlen lesz. Akin hatásos a mágia az 5 percig nem észleli,tehát bármit megtehet,de fizikai kontaktusba nem léphet senkivel)
-Láthatatlanság észlelése: A varázsló körül 5 méteres kören minden láthatatlan lény aki alapvető gondolkodásra képes a varázsló által láthatóvá és érzékelhetővé válik. Csak a varázsló látja őket senki más a környezetében.

Tapasztalt szint:
-Sugallat:(A varázsló képes az általa látott célszemélyt egy feladat elvégzésére rávenni, amit a célpont a legjobb tudása szerint meg akar oldani mintha saját maga akarta volna. Ha egy nap alatt nem sikerül végrehajtania másnap semmire nem fog emlékezni a feladatból)
-Kémkedés:(A varázsló látótávolságon belül a kiválasztott célpont szemével és érzékszerveivel tud figyelni.Nézőpontot nem tud változtatni de 5 percig látja,hallja és érzi azt amit a célpont.Amennyiben a célpontot fizikai bántalom éri esetleg megölik amíg a varázslat tart akkor a célpont fájdalmát a varázsló is érzi,amennyiben meghalt, a varázsló elájul 10 percre)
-Vágy /Undor: A célpont erős vágyat érez a varázsló átal kijelölt, személy vagy étel esetleg eszme iránt, mindent elkövet  hogy az ővé legyen, kevében járjon, megszerezze vagy valora váltsa. Ezek ellenkező hatása is elérhető a varázslattal. 20 perc hatóidő.

Mester szint:
-Amnézia:(A varázsló képes akár fél napnyi történés kitörölni a célpont agyából)
-Gondolatolvasás:( A varázsló képes a célszemély gondolatait olvasni 10 percig)

Nagymester szint:
-Akaratátvitel:
(A varázsló képes a cálpontot irányítani 10 percig)      -Orvgyilkos:(A varázsló gyilkolási vágyat ébreszt a célpontban egy bizonyos személy iránt amit a célpont legjobb tudása szerint megpróbál eltenni láb alól.A varázslat egy hétig tart ezután a célpont mindent elfelejt)


Boszorkánymágia:


Alap szint:
-Levitálás:(A boszorkány képes felemelkedni 5 másodpercig egy arasznyira a talajtól és vízszintesen tud haladni lebegés közben.Ez segiti a közlekedést víz felett,csapdák felett stb..)
-Csapdakeresés:(Hatótáv:5 láb=5 méter sugarú kör.
-Energiaigény:5 mp (csak mechanikus csapda)
-Energiaigény:10 mp (mechanikus és mágikus csapda)
-Energiaigény:20 mp (mechanikus,mágikus és lehetséges csapda)

-Kigyóvarázs:(A karakter képes kötélre vagy bármilyen hosszú hajlékony tárgyra olyan bűbájt bocsájtani melynek hatására a tárgy 5 percig kígyóként fog viselkedni.)

 

Haladó szint:
-Füstidézés:(A boszorkány képes pillanatok alatt egy 20 méter sugarú körben egy 5 láb átmérőjű gömbben füstöt idézni melynek hatására a fegyveresek 90%-ban célt tévesztenek. A füst akadályozza a látást is. Hatóideje 2 perc ezután a füst eloszlik)
-Bűbáj:(A boszorkány képes megbájolni egy kiválasztott személyt akivel szemkontaktust létesít. A célpont innetől barátjaként,segítőjeként viselkedik 1 órán keresztül. A varázslat lejárta után a célszemély mindere emlékszik még arra is hogy megbájolták. A bűbáj megszakítható ha a boszorkány támadó mozdulatot tesz a megbájolt felé.)
-Méreg semlegesítése:(Képes 30 méteres körzetben bármilyen mérget semlegesíteni.)



Tapasztalt szint:
-Viszály:( A boszorkány képes egy társaságban viszályt szítani akik amennyivel a mágia hat rájuk, egymásnak ugranak.A varázslat 10 percig hat)
-Igaz szó:(A célszemély akivel a boszorkány szemkontaktust tud teremteni 15 percig a boszorkány minden kérdésére igazat válaszol)
-Villámszórás:(A boszorkány 10 újjhegyéből tűzvillámok pattannak ki melyek tűzsebzést okoznak(max. 12 láb sugarú kör=12 méter)Ha a célponton nincs páncél vagy bőrpáncél van rajta 3 életerő pontot veszít. Ha fémpáncél van a célpoton 6 életerő pontot veszít.)

Mester szint:

-Árnyékajtó:( A boszorkány a falra rajzolja egy ajtó körvonalát, felidézi azt a helyet ahova menni akar és mintha egy ajtón lépne át átlép oda. Csak olyan helyre mehet ahol előtte már járt)
-Megbélyegzés:(Ha a boszorkány megcsókol valakit a varázslat elmondása után, azt a varázslat időtartalma alatt(2 nap) a boszorkány bármikor láthat érzékelhet,érezhet az érzékszerveivel)

Nagymester szint:
-Rabszolgaság csókja:(Ha a boszorkány megcsókol valakit a varázslat elmondása után, egy napig a rabszolgájává válik és mindent amit a boszorkány parancsol megcsinál)
-Átváltoztatás csókja:(Ha a boszorkány megcsókol valakit a varázslat elmondása után, az bármilyen élő állatá átalakul amivé a boszorkány akarja)

 

 
Gyorslinkek

Főoldal
Képek a karaktereitekhez

 


 
Menü

Tudnivalók
Karakter igénylése
Szabályok
Ylor
Fajok
Kasztok
Képességek
Képzettségek
Mágiaágak
JÁTÉKTÉR
Karakterek
Nem játékos karakterek

 
Friss

A szinthez kötött képzettsékek neve mágiaágak lett.
 

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Titeket számol^^
Indulás: 2007-10-24
 

 

 
 

Chat

 

 

Kedves Csokoládé kedvelõk! Segítségeteket kérném a kérdõívem kitöltéséhez! Témája a CSOKOLÁDÉ MÁRKÁK! Köszön    *****    Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati hõszigetelését!    *****    * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. *    *****    Elindult a Játék határok nélkül rajongói oldal! Ha te is szeretted a '90-es évek népszerû mûsorát, nézz be ide!    *****    Megjelent a Nintendo Switch 2 és a Mario Kart World! Ennek örömére megújítottam a Hungarian Super Mario Fan Club oldalt.    *****    Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    A PlayStation 3 átmeneti fiaskója után a PlayStation 4 ismét sikersztori volt. Ha kíváncsi vagy a történetére, katt ide!    *****    A Bakuten!! az egyik leginkább alulértékelt sportanime. Egyedi, mégis csodálatos alkotásról van szó. Itt olvashatsz róla    *****    A PlayStation 3-ra jelentõsen felborultak az erõviszonyok a konzolpiacon. Ha érdekel a PS3 története, akkor kattints ide    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran! Mese, mese, meskete - ha nem hiszed, nézz bele!    *****    Az Anya, ha mûvész - Beszélgetés Hernádi Judittal és lányával, Tarján Zsófival - 2025.05.08-án 18:00 -Corinthia Budapest    *****    ✨ Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott – ismerd meg a „Megóvlak” címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!