"A képzelőerő mindennek az alapja. Ez az, ami bepillantást enged a jövőbe"
Harci helyzetek
Harci helyzetek: A kalandok során rendszeresen leszünk , olyan helyzetben, amikor el kell dönteni valahogy , hogy a mi cselekvésünk, vagy a minket ért támadás mennyire volt sikeres. Azért hogy, legyen egy kis izgalom ezt a kockára fogjuk bízni, persze minél tapasztaltabb egy játékos annál inkább tudja a kockát
befolyásolni. K100- lesz sokszor leírva és az ezzel dobható értékek. Két darab 10 oldalú dobókocka segítségével lesznek ezek a kétes ügyek eldöntve.
Íjászat: Amennyiben íjászunk egy tőle 10 méternél nem messzebb lévő tiszta álló célpontot akar lelőni,
akkor a célszám 30 lesz . Tehát k100-al 30 fölé kell dobnia.
Több befolyásoló tényező is van: Célszám
célpontunk lassan mozog 40
célpontunk gyorsan mozog 50
célpontunk próbál kitérni a nyílvessző elől 60
célpontunk távolsága 10métertöl felfelé méterenként +1
célpont félig takarásban 75
célpont majdnem teljes fedezékben 90
íjászat szintnövelés(ennyivel csökken az aktuális célszám) -5
szürkületben +20
éjjel +40
Fegyver dobás: Kizárólag csak egykezes fegyvereket lehet dobni, ezeket is maximum 10 méter távolságba.
16-os erő alatt a törnél nagyobb fegyverek dobása sem lehetséges.
Minden másban azonos az íjászattal.
Közelharc:
Két harcoló fél egymással szembe közelharci helyzetben. Egymástól 1-2 méterre.
Befolyásoló tényező Célszám
célpont fegyvertelen 40
célpont fegyverrel képzetlen 45
célpont fegyverrel alapszintű 50
célpont fegyverhasználat szintnöveléssel -5
célpont mindkét kezében fegyver van alapszinten 60
célpont kezében szálfegyver van nálunk meg közelharci 70
célpont közelharci fegyver nálunk szálfegyver 60
harc vaksötétben képzetlenül 90
A szerzet sérülések a támadást és a védekezést is befolyásolják: